FAQ – najczęściej zadawane pytania

Rejestracja

Nie, rejestracja nie jest wymagana, aby zrobić zakupy w naszym sklepie.

Warto jednak pamiętać, że tylko jako zarejestrowany użytkownik będziesz mógł sprawdzić historię swoich zamówień, pobrać historyczną fakturę czy korzystać z ofert specjalnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Ponadto jako zarejestrowany użytkownik otrzymujesz EloriPoints, które obniżą koszt kolejnego zamówienia.

Aby dokonać rejestracji w naszym sklepie należy kliknąć link “zaloguj się” a następnie: “zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane (nazwa użytkownika, e-mail, hasło) oraz zatwierdzić przyciskiem “zarejestruj się”. Na Twoją skrzynkę mailową wyślemy link aktywacyjny do konta – po kliknięciu uzyskasz dostęp do konta i możliwość robienia zakupów w naszym sklepie.

Tak! – bezpieczeństwo danych naszych klientów jest dla nas priorytetem! 

Twoje dane chronione są certyfikatem SSL – zabezpieczeniem wysokiej klasy. Certyfikat zapewnia ochronę stron i sklepów internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta a witryną internetową. Dzięki użytej technologii wszystkie przesyłane dane jak np. e-mail, dane adresowe, użytkownika, hasło i innych dane ze strony pochodzące m. in. z formularzy zamówień są szyfrowane.

Tak, wszystkie dane możesz poprawić w panelu klienta po kliknięciu: “Moje konto” lub bezpośrednio przed potwierdzeniem zamówienia w koszyku.

Zamówienia

Każde zamówienie rozpoczynamy realizować niezwłocznie po jego złożeniu, dlatego też w większości wypadków nie będzie możliwości anulowania już złożonego zamówienia. Jeżeli jednak zdarzy się taka sytuacja skontaktuj się z nami najszybciej jak to możliwe drogą mailową (sklep@elori.pl) lub telefoniczną (+48 795 950 919).

Tak, potwierdzenie drogą mailową wysyłamy niezależenie od tego czy Klient zarejestrował się w naszym sklepie, czy dokonał zakupu bez zakładania konta. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mailowy podczas składania zamówienia – potwierdzenie zamówienia oraz dokument sprzedaży wysyłamy na adres podany w koszyku!

Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie Elori Jewellery otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.

Paczki wysyłamy w najbliższy dzień roboczy następujący po dniu złożenia zamówienia. Czas dostawy uzależniony jest od wybranej formy wysyłki. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce: “Koszty i formy dostawy”.

Płatności

Obecnie udostępniamy naszym klientom kilka metod płatności. Swoje zamówienie możesz opłacić poprzez bezpieczną bramkę płatności imoje (BLIK, karta kredytowa, płatność szybkim przelewem internetowym) – o bezpieczeństwo Twoich danych zadba ING Bank Śląski; bramkę płatności internetowych PayUprzelew tradycyjny, Twisto (odroczony termin płatności); za pobraniem.

Jeżeli zdecydujesz się na opłacenia zamówienia dopiero przy odbiorze paczki, Twoje zamówienie nie może przekroczyć kwoty 250 zł.

Zwroty i reklamacje

Szczegółowe instrukcje odnośnie zwrotu zamówienia znajdziesz na stronie ZWROTY

Na zwrot produktów dajemy aż 60 dni bez podawania przyczyny. Pamiętaj jednak, że biżuteria, którą chcesz zwrócić nie może posiadać żadnych śladów użytkowania.

TAK!

Naszym klientom udostępniamy bezpłatne zwroty za pośrednictwem Paczkomatów InPost.

Kontakt

Wciąż masz pytania?