FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Rejestracja

Nie, rejestracja nie jest wymagana, aby zrobić zakupy w naszym sklepie.

Warto jednak pamiętać, że tylko jako zarejestrowany użytkownik będziesz mógł sprawdzić historię swoich zamówień, pobrać historyczną fakturę czy korzystać z ofert specjalnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Aby dokonać rejestracji w naszym sklepie należy kliknąć link “zaloguj się” a następnie: “zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane (nazwa użytkownika, e-mail, hasło) oraz zatwierdzić przyciskiem “zarejestruj się”. Na Twoją skrzynkę mailową wyślemy link aktywacyjny do konta – po kliknięciu uzyskasz dostęp do konta i możliwość robienia zakupów w naszym sklepie.

Tak! – bezpieczeństwo danych naszych klientów jest dla nas priorytetem! 

Twoje dane chronione są certyfikatem SSL – zabezpieczeniem wysokiej klasy. Certyfikat zapewnia ochronę stron i sklepów internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta a witryną internetową. Dzięki użytej technologii wszystkie przesyłane dane jak np. e-mail, dane adresowe, użytkownika, hasło i innych dane ze strony pochodzące m. in. z formularzy zamówień są szyfrowane.

Tak, wszystkie dane możesz poprawić w panelu klienta po kliknięciu: “Moje konto” lub bezpośrednio przed potwierdzeniem zamówienia w koszyku.

Zamówienia

Każde zamówienie rozpoczynamy realizować niezwłocznie po jego złożeniu, dlatego też w większości wypadków nie będzie możliwości anulowania już złożonego zamówienia. Jeżeli jednak zdarzy się taka sytuacja skontaktuj się z nami najszybciej jak to możliwe drogą mailową (sklep@elori.pl) lub telefoniczną (+48 795 950 919).

Tak, potwierdzenie drogą mailową wysyłamy niezależenie od tego czy Klient zarejestrował się w naszym sklepie, czy dokonał zakupu bez zakładania konta. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mailowy podczas składania zamówienia – potwierdzenie zamówienia oraz dokument sprzedaży wysyłamy na adres podany w koszyku!

Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie Elori Jewellery otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.

Paczki wysyłamy w najbliższy dzień roboczy następujący po dniu złożenia zamówienia. Czas dostawy uzależniony jest od wybranej formy wysyłki. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce: “Koszty i formy dostawy”.

Płatności

Obecnie udostępniamy naszym klientom kilka metod płatności. Swoje zamówienie możesz opłacić poprzez bezpieczną bramkę płatności imoje (BLIK, karta kredytowa, płatność szybkim przelewem internetowym) – o bezpieczeństwo Twoich danych zadba ING Bank Śląski; przelew tradycyjny, Twisto (odroczony termin płatności); za pobraniem.

Zwroty i reklamacje

Aby zwrócić swoje zamówienie wypełnij formularz dostępny tutaj: FORMULARZ ZWROTU ZAMÓWIENIA. Następnie odeślij swoje zamówienie (produkty, które chcesz zwrócić) na adres:

Alaya Diamonds Group Sp. z o.o.

ul. Złota 59

00-120 Warszawa

Kontakt

Wciąż masz pytania?